Autodromo Officine: фанатам Alfa Romeo

66

Скільки ви знаєте справжніх «автомобільних» марок годин? Ну, Так. Ну, муть під назвою «Порше дизайн» (і кому в голову прийшло настільки безглузда назва???). Всякі гоночні лінійки з хронографами, які є у кожної годинникової марки — не в рахунок. А от якщо взяти і створити марку, яка випускає годинник тільки на автомобильну тему, використовуючи для цього мотиви класичних італійських автомобілів 60-х років? Ось це вже дуже цікаво!
Історія Autodromo Officine почалася в 2011 році. Засновник, Бредлі Прайс, промисловий дизайнер з Нью-Йорка. Основна ідея годин — передати дух автоспорту. Причому, дух «золотого» автоспорту минулого століття. Компанія дуже невелика, команда створювала дизайн годин прямо у себе вдома. Як говорить сам засновник, ідея створити лінійку годин прийшла в голову під час водіння його вінтажній Alfa Romeo. І через кілька років проект отримав життя. Перші години були представлені в кінці 2011 року, а хронографи — навесні 2012 року. Всі моделі створені з нуля, у них немає жодної деталі з «стоку», крім, зрозуміло, механізмів. Корпус, ремінець, циферблат — все це робилося під замовлення за ескізами компанії. Чому на цьому ми заостряем увагу? Та тому що серед виробників годин сплось і поруч ті, хто фигачит готові корпусу у китайців, а потім ставить гордий логотип зі словами «унікальний дизайн» (навіяний, зрозуміло, ролехом або айвісі).

Прайс не вважає свою компанію «вартовий», наполягаючи, що його бренд є «дизайнерським і орієнтованим на водіння автомобілів». У майбутньому компанія має намір розширити не тільки лінійку годин, але і продуктів взагалі, в тому числі, виробів з шкіри.

Якщо подивитися на колекцію Autodromo Officine, то видно, що всі годинники символізують автомобільні прилади: спідометри або тахометри. У деяких годиннику стрілки і зовсім зроблені так, як це роблять у деяких автомобілях, з кріпленням на внутрішній стороні скла. Дуже цікаве рішення, раніше в часовому дизайні не спостерігалося. Є й інші цікаві рішення — наприклад, кріплення ремінця прямо з задньої сторони циліндричного корпусу.

Загалом, краще подивитися.

До речі, судячи з відгуків на форумах, годинник зроблено дуже якісно. За 450-550 доларів годинник Autodromo Officine виглядають цікавою покупкою, хоча, зрозуміло, годинник на любителя. Або, швидше, для фанатів. Доставки в Росії поки немає, але, думається, що з Бредлі можна домовитися. Для гарного незвичайного фешн — це недорого. Тоді як для годинника взагалі — стандартно, конкуренція в сегменті дуже висока, вибір великий і, прямо скажемо, є марки і моделі солідніше. Але, повторимося, унікальний дизайн коштує того.