Ексклюзив: інтервю з Френком з Techne

86

Ексклюзивне інтерв’ю власника Techne Френка Дж. (Franck J.). Тільки на Getat.ru!

Getat.ru

Версія російською мовою

Den (getat.ru): Розкажіть про історію компанії. А також про її місії і про майбутні плани.

Franck J. (Techne Instruments): Я вивчав промисловий дизайн, після чого з 2005 року працював в годинникової індустрії. У приватному порядку вивчив питання обробки золота і основи виробництва годинників. Бренд Techne я зареєстрував у 2007 році, а першу колекцію годинників випустив у 2009 році. Продажі здійснювалися за допомогою прямого маркетингу. Після цього я більше почав схилятися до співпраці з онлайн-ритейлерами, а також з магазинами годин. Годинник Techne доступні в Швейцарії, Франції, а також локально продаються в Бельгії, Голландії, Норвегії та двох штатах США – Теннессі і Вірджинії. Реселлер у Вірджинії (Ardent Watch) неофіційно продає наші годинники американськими командос.

Місія Techne – «Поєднання ергономіки і стилю для створення оригінальних, доступних і надійних годин для провессионалов і колекціонерів». Крім розробки своїх власних колекцій, я також займаюся розробкою годин для сторонніх проектів (Private Label – це коли продукт випускається під чужою маркою – прим. Den) і допомагаю підприємцям в їх часових стартапах.

Що стосується цілей, то, крім природного розвитку своїх колекцій, у мене 3 ключові цілі на майбутнє:
1. Посилена робота над відповідністю стандартам ISO, а також військовим стандартам.
2. Створення середньоцінового швейцарського бренду і люксового бренду в сегменті «лоу-кост» (low-cost – мається на увазі бюджетний люкс, прим. Den).
3. Представництва у таких містах, як Нью-Йорк, Париж, Лондон або Мілан.

8510516955_7e037f137b

Den: Розкажіть про процес створення продукту. Як Ви вибираєте постачальників? Плануєте використовувати китайські або швейцарські механізми? Чи Ви повністю задоволені механізмами Seiko?

Frank: Я намагаюся працювати з гнучкими постачальниками (невеликі обсяги або додаткові послуги), а також з тими, хто в змозі виробляти годинник, відповідними стандартами ISO (водозахист, анти-шок і анти-магнетизм).

Одна з моїх головних цінностей – «надійність». У мене є досвід роботи лише з 2 китайськими механізмами. У яких дуже якісні пружини, дозволяють легко домагатися точності -4/+6 с на добу. Перший — Seagull ST-1901, я використовував його в годинах SparrowHawk original(Ref. 373). Другий – механізм з ручним заводом, який я недавно взяв на тестування.

Ми ніколи точно не знаємо, наскільки точні японські механізми порівняно зі швейцарськими, так як з 1968 року неєвропейські механізми виключили з швейцарських хронометрическиъ змагань. Однак деякі топ-компанії, наприклад, TAG Heuer, ліцензували хронограф Seiko в 2006 році і пружини Seiko в 2012 році. Особисто я вважаю, що Miyota 9015 і Seiko NE20 дуже якісно спроектовані і зроблені, і з ними можна легко досягти тих самих показників, що і у швейцарських механізмів.

Інша цінність Techne – «доступність». Так що я думаю, що дуже важко добитися збереження ціни нижче 500 дол. І при цьому використовувати швейцарський механізм. Я планую створити компанію, яка буде працювати зі швейцарськими механізмами і випускати годинник «Swiss Made» у середньому ціновому діапазоні.

8359056656_84caf53181

Den: чи Не думаєте Ви, що нинішні європейські економічні проблеми є плюсом для компаній, що виробляють доступні годинник?

Franck: Абсолютно. Ми пропонуємо 2 речі, які точно цінують покупці в нинішніх економічних умовах:
1. Наші годинники пропонують багато стилю за їх ціну.
2. Наші годинники виробляються в обмежених кількостях (що робить їх рідкісними), так що вони мають високу цінність на вторинному ринку.

Den: Що краще для маленької компанії: робити годинник в стилі «Ролекс» (або IWC, наприклад), або розробляти години у власному стилі?

Franck: Мій досвід говорить, що більш ризиковано пропонувати оригінальні дизайни, але нагородою за це може стати те, що бренд буде высокоузнаваемым.

Хомажи – це завжди безпрограшна ставка для розробника. Він працює на відомій території, ризик мінімальний, так як дизайн вже популярний. Проблема в тому, що бренд важко виділити. Якщо покупець хоче дайвери або пілоти, альтернатив дуже багато, в тому числі самі годинник-ікони.

З оригінальним дизайном розробник бере на себе ризики: можливо. Ідея принесе успіх, а, можливо, це буде провал. Нічого не ясно, так що розробник може покладатися тільки на свій смак і досвід.

Враховуючи маленькі бюджети, я можу зрозуміти, коли хтось прагне обмежити ризики. Як і багато хто мої конкуренти, я випустив хомаж (під брендом Tarnan). Але я бачу, що все більше і більше брендів вже не бояться ризику і прагнуть висловити свої ідеї в дизайні.

З брендом Techne я пішов на ризики і представив свій погляд на військові годинник. Як і багато престижні бренди, я шукаю натхнення в авіаційних приладах і філософії Bauhaus, тому схожість в стилях можлива. Але я дуже пишаюся тим, що я роблю деякі знахідки в стилі, які потім бачу на годиннику престижних брендів.

Den: чи Думаєте Ви над розробкою інших типів годин: дайвери, костюмні годинник?

Franck: Безліч моїх конкурентів спеціалізуються на дайверых, безліч – на костюмних годинах, що здорово. Однак я помітив, що тільки один з них сертифікує свої годинники за стандартом ISO 6245. Якщо я зайду в цей сегмент, я почну саме з цього моменту.

Що стосується костюмних годин, то я не впевнений в тому, що механізми Miyota, Seiko або клони ЕТА досить гарні візуально. Я вважатиму за краще запропонувати щось ексклюзивне, так що це точно будуть годинник «Swiss Made». І, ймовірно, в середньому або в люксовом сегменті.

 viewer


Original version

Den (getat.ru): Please tell about company history. Company mission and future plans.

Franck J. (Techne): I studied Industrial Design and after starting to work in the watch industry in 2005, I privately followed training in goldsmithing and basic watchmaking. I registered the brand Technein 2007, and I released my first collection through direct marketing in 2009. Since then, and I have begun shifting towards partnerships with online and brick-and-mortar retailers. After Switzerland and France, Techne watches are now sold locally in Belgium, the Netherlands, Norway, Tennessee and Virginia. The last reseller (Ardent Watch) has been unofficially selling our watches to personnel of the U. S. Special Operations Command.

Techne’s mission is “To blend ergonomics and style to create original, affordable and dependable watches for professionals and collectors”.Besides the development of my own collections, I design Private Label watches and I help entrepreneurs set up their watch company.

Alongsidea natural expansion of the collections, I have three objectives for the future:
1. Strengthening the compliance with ISO and military standards
2. Creating a mid-range Swiss brand and a “low-cost” high-end brand.
3. Getting representation in cities like New York, Paris, London or Milan.

Den: Some words about the process of creating a product. How do you choose suppliers? Do you plan to use Chinese movements or maybe Swiss. Or you are fully satisfied with the Seiko movements?

Franck: I try to work with suppliers that are flexible (small quantities or additional services) and capable ofproducing watches that meet ISO standards (water-resistance, shock-resistance and anti-magnetism).

One of my core values is “dependability”, and I only have experience with 2 Chinese movements with a very high-quality balance spring thatcan easily be fine-tune to -4/+6 seconds per day. The first one is the Seagull ST-1901, used in the SparrowHawk original(Ref. 373). The second is a 11 ? line hand-wind movement that I have recently taken under consideration.

We will never know precisely how Japan movement compares to Swiss ones because since 1968, non-European movements have been excluded from Swiss chronometric competitions. This didn’t deter a prestigious company like TAG Heuer from negotiating the license to use a mechanical chronograph from Seiko Instrument in 2006, and from sourcing Seiko balance springs in 2012. I personally think that Miyota’s 9015 or Seiko instrument’s NE20 are nicely engineered and built, and they can easily be fine-tuned to the same performance as Swiss movements.

Another core value of Techne is “affordability”, so I think it will be difficult to use Swiss mechanical movements while maintaining a price tag below USD 500.For that reason, I am planning to develop a new “Swiss Made” brand in the middle-price range.

Den: don’t you think that current European economic problems are «good for companies that sell affordable watches?

Franck: Absolutely. We offer 2 things that the consumer can particularly appreciate in the current financial climate:
1. Our watches offer a lot of style for the price tag.
2. Our watches are produced in limited quantities (which makes them highly-sought), so they retain a good value on the second-hand market.

Den: What is better for a small company to make a Rolex-style watch (or IWC for example) or to build your own style of watch?

Franck: My experience is that there is more risk in releasing original designs, but the reward is that the brand can easily be recognized.

Homages watches are a “safe bet for the developer. He enters know territory, so there is very little risk in using a design that is already popular. The problem is that it becomes very difficult to differentiate the brand from the competition. If a customer wants a diving or a pilot watch, there are plenty of alternativesinspired by the same iconic watches.

With original designs, the developer is taking more risks: maybe the idea will meet with success, or maybe it will be a total flop. This is unknown territory, so the developer can only rely on his own taste and experience.

With the small budgets we start with, I can understand if someone prefers to limit the risks. Like many of my вузли, I released a homage watch (under the Tarnan brand), but I see that more and more brands are no longer afraid of taking risks by putting their own ideas into shape.

Under the Techne brand, I have taken the risk of shaping my own idea of a military watch. Like more prestigious brands, my inspirations are aviation instruments and the Bauhaus philosophy, so there will always be similarities in style.But I am very proud of having been the first to make style choices that I see prestigious brands make later.

Den: Are you thinking about other types: divers, dress watches?

Franck: A lot of my peers are specialized in diving watches, and there is a lot of choice to the consumer, which is a great thing. The one thing I noticed is that only one of those brands certifies that their watches passed ISO 6245 certification. Should I enter the competitive diving market watch, is where I would start.

For dressy watches, I am not sure that the visual finishing of Miyota movements, Seiko movements or ETA clones is high enough. I would like to offer something more exclusive, so it will certainly be “Swiss Made”, andprobablyreleasedunderanew middle-range or anew high-end brand.

http://www.technewatches.com/