Інтервю. Марія Іванова з Borealis

49

Getat.ru взяв ексклюзивне інтерв’ю у власника молодий португальської годинникової компанії Borealis Марії Іванової.

P2162236-6-1024x768

Getat.ru: Розкажіть, будь ласка, про себе, Borealis та досвід у Prometheus.

Марія Іванова (Borealis): Я почала роботу в компанії Prometheus ( в Португалії) в 2010 році. До початку роботи в компанії, моя діяльність була багато в чому пов’язана з Китаєм. Я кажу і навіть викладаю китайську мову. Робота в Prometheus дала мені необхідний досвід роботи в часовому бізнесі. І після певного часу я вирішила використати свій досвід, свої переваги – вільне спілкування з багатьма виробниками для створення власного годинного бренду.

— Конкуренція в часовому бізнесі велика. Чому ви зважилися на власний start-up?

Марія: Конкуренція в часовому бізнесі справді серйозна. Проте, серед усіх існуючих компаній, я не знайшла жодної, у продукції якої, на мою думку, ідеально поєднувалися ціна і якість. Це підштовхнуло мене до створення своєї марки.

— Які подальші плани щодо розвитку компанії і продуктової лінійки? Буде Borealis новим Cristopher Ward або мета — зайняти свою невелику нішу? А, може, повторити шлях Steinhart і випускати безліч ліміток для російських форумів?

Марія: Borealis поки важко порівняти з Cristopher Ward, продажі якого більше 20 000 годин в рік. Ми ставимо своєю метою годин виробництво доступних за ціною і надійних за якістю. Наш слоган англійською звучить як «Affordable, Reliable, Professional Watches» (Доступні, Надійні, Професійні години).

— Чому перші моделі — хомажи? Тому що так дешевше, так простіше знайти потрібні комплектуючі, не вкладаючись у розробку або тому що такий тип годин швидше знаходить свого покупця? Чи це ваш улюблений форм-фактор?

Марія: Borealis зовсім молодий бренд. А будь-якому молодому бренду важко увійти в існуючий годинний бізнес. Покупці не завжди вітають радикально новий дизайн. Дизайн схожий на вже існуючий на ринку, навпаки, покупцеві легше прийняти. Також легше порівняти якість годин Borealis з існуючими у продажу дорогими брендами. Адже наша якість дуже схоже на якість годинників відомих, дорогих брендів. А ціна набагато нижче.

— Який рівень маржі зараз у невеликих європейських компаній на годинному ринку?

Марія: Мабуть, менше, ніж здається погляду з боку.

— Хто ваші основні конкуренти?

Марія: З одного боку нашим конкурентом можна назвати будь-яку компанію, яка виробляє механічні годинник, з іншого боку – у нас немає конкурентів. Наше завдання не конкурувати з якоюсь маркою, а надати покупцям годинник прекрасної якості, при цьому показати, що відмінна якість не обов’язково має бути недоступною ціною.

— Пішла історія з ЕТА на користь годинникової індустрії? Простіше працювати з виробниками механізмів з Азії? До речі, чому Seagull, а не Miyota, наприклад?

Марія: Нова політика ЕТА для Borealis виявилася тією перешкодою, подолавши, яку перед компанією відкрилися неведанные раніше обрії. Зараз механізми, вироблені в Азії за якістю майже не відрізняються від швейцарських. У роботи з виробниками з Азії є своя специфіка, проте не можна сказати, що працювати з ними складніше або простіше, ніж зі швейцарськими виробниками. Ми плануємо використовувати механізми Miyota в наших моделях в самому найближчому майбутньому.

— Фінансова криза — це зло, або можливість для невеликих компаній вийти на ринок з доступними годинами?

Марія: Для Borealis фінансова криза відкрив безсумнівно нові можливості. Споживачі звертають більше уваги на якість і вартість, ніж на популярність бренду.

Home