Кріс Уорд: ми вже в преміум-сегменті (інтервю для Getat.ru)

57

Ексклюзивне інтерв’ю Getat.ru з засновником компанії Christopher Ward Крістофером Вордом.

Версія російською мовою

 

Кріс Уорд

Den (Getat.ru): Пам’ятаю, два роки тому, коли я купив свої перші години Christopher Ward (це були C70 Rosso Corsa), CW був ще порівняно невеликою компанією. З тих пір модельний ряд різко збільшився. Тепер ви виробляєте кілька моделей з цінового діапазону «вище середнього». І продаєте понад 20 тис. годин у рік. Що далі?

Chris Ward: На порядку денному міжнародна експансія, ми хочемо запропонувати вебсайти на різних мовах і продавати годинник за більшу кількість валют, щоб покупцям було зручно з нами.

Den: Хто головні конкуренти компанії?

Chris Ward: Ми розглядаємо в якості конкурентів всі годинники із сегмента люкс. Це стосується не тільки швейцарських годинників, але й німецьких і японських.

Den: Які основні цілі компанії?

Chris Ward: Ми продовжуємо виробляти продукт, який дає покупцям дійсно високу цінність щодо решти ринку. Ми маємо намір зберегти прямий контакт з покупцями, уникаючи посередників, а також посилити наш клієнтський сервіс та ланцюжок поставок.

Den: Ви використовуєте дорогі моделі для підвищення статусу компанії (залишаючись при цьому в сегменті 500-600 фунтів), або CW хоче увійти в люксовий сегмент?

Chris Ward: Ми вважаємо, що ми вже в люксовом сегменті. Годинник, які ми продаємо за 2450 фунтів з будь-якої іншої швейцарської маркою на циферблаті будуть коштувати в 5 разів більше. Головне, що визначає люксовий сегмент, це продукт, а не цінник.

Den: дорогі моделі можна розглядати як демонстрацію того, що ви можете робити складні годинник за доступними цінами?

Chris Ward: Ми безумовно демонструємо це з нашими найбільш складними моделями. Наприклад, з «стрибаючою годиною» (jumping hour) і однокнопочним (single pusher) хронографом. Але ми демонструємо це і з молодшими моделями в ціновому сегменті 300-500 фунтів. Вони також гарні як деякі інші швейцарські годинники, які вважаються преміальними. Я б не дуже зациклювався на цінах.

singlepusherC900 Single Pusher Chronograph

Den: чи ви Плануєте відкривати представництва в інших країнах?

Chris Ward: Можливо, коли-небудь. У короткостроковій перспективі ми концентруємося на Швейцарії та Великобританії.

Showroom-banner

Шоурум Christopher Ward

Den: А як щодо власних механізмів?

Chris Ward: Це було б цікаво, чи не так? Якби я розповів вам наші плани, мені, можливо, довелося б вас убити.

Den: Азіатські механізми?

Chris Ward: На даний момент ми вважаємо, що швейцарські механізми раніше найкращі в світі. Однак якщо Азія запропонує щось, що нам сподобається, ми подумаємо. Але поки що нічого немає, ні китайської, ні японського. Ми абсолютно точно не будемо грати в гру адаптації китайських механізмів і називати їх «Swiss made». Інші бренди, можливо, не мають моральних засад. Ми маємо.

Den: до Речі, чи побачимо ми напис «Made in England» на ваших годинниках?

Chris Ward: Можливо, але, ймовірно, не в моєму житті. Я не вірю в те, що привинчивание задньої кришки корпусу годин з швейцарським механізмом в англійському містечку повинно називатися «Зроблено в Англії». «Розроблено в Англії» — так, назва бренду з Англії – так, але «Зроблено в Англії»… да ладно, кого ми хочемо обманути?

bluebird

C7 Bluebird

Den: Розкажіть про останніх моделях.

Chris Ward: Ми тільки що випустили дуже успішну лінійку автоспортивних годин, включаючи новий Bluebird. До тих пір поки ми не випустили Jumping Hour MK2 ці годинники були одними з найбільш швидко продаються.

shota-hires_1

C9 Jumping Hour MkII

Den: І останнє питання. Що для вас означають нові годинник Jumping Hour?

Chris Ward: Нові Jumping Hour добре стартували і я боюся, що ми не зможемо йти в ногу з попитом (мається на увазі встигати їх виробляти – прим. Den). Але так як це лімітована серія в 250 штук, то…думаю, що наздоженемо. Так що ми не скаржимося! Удачі вам і вашому сайту.

cwbluebird

Кріс Уорд і команда Bluebird (прототип Formula E)
Original version

Den (Getat.ru): I remember two years ago when I bought my first Christopher Ward watch (C70 Rosso Corsa), CW was quite a small company. Since then, the model range has grown dramatically. Now you are producing several models of price range «above average». And you are selling 20000+ watches a year. What’s next?

Chris Ward: International expansion is high on our agenda, we want to offer websites that are in different languages and trade in more currencies so that the buying experience for the customer is that much easier.

Den: Who are the main competitors of CW?

Chris Ward: We see all end luxury watches as competition, and not this only applies to Swiss made, but also German , Japanese etc.

Den: And what are the main goals of the company?

Chris Ward: To continue to develop an offer that offers truly great value for our customers relative to the rest of the market. To maintain our no-middlemen approach and strengthen our supply customer service ethic and supply chain.

Den: Expensive models are used to raise the status (but remain in the segment up to 500-600 pounds), or CW wants to enter the luxury segment?

Chris Ward: We consider we are already in the luxury segment… a watch that we sell for 2450 with any other Swiss brand on the dial would cost at least 5 times that… it is the product not the price tag that determines whether it is a luxury item or not.

Den: Or, it is a demonstration that you can do complex watches for affordable prices?

Chris Ward: We certainly demonstrate that with our more complex models… jumping the hour and single pusher for example. But we also demonstrate it at the lower end at 300 to 500 ? our watches are every bit as good as some other Swiss brands that are considered in the luxury market…. I wouldn’t get too hung up on price.

Den: Are you planning to open offices in other countries?

Chris Ward: In time that may happen… for the short term we will strengthen in Switzerland and the UK.

Den: What about your own movements?

Chris Ward: That would be interesting wouldn’t it… If I told you our plans here I probably have to kill you.

Den: Asian movements?

Chris Ward: At the moment we believe that Swiss movements are still by far the best, however, if there was an Asian development that we liked we would consider it… at the moment nothing appeals…neither Chinese or Japanese. We would certainly not get into the game of adapting Chinese movements and calling them Swiss made… other brands may not have morals .. but we do.

Den: By the way, we will see a «Made in England» title on your watches?

Chris Ward: Maybe ….but probably not I my lifetime… I don’t believe that screwing down the back-plate in a town in England of a watch that still has a Swiss movement inside should be allowed to be called made in England…. Designed in England …yes or Brand name of England yes … but made in England… come on!.. who are we trying to kid.

Den: Please some words about next models.

Chris Ward: We have just released a very successful clutch of motor sport watches including the new Bluebird… these are very exciting and until we released Jumping the Hour MK2 were some of the fastest sellers we ever had.

Den: And the last one. What new C9 Jumping Hour means to you?

Chris Ward: The new Jumping hour however since its launch has taken over I fear and we will not be able to keep up with demand. However as it is a limited edition of only 250 pieces… we will eventually catch up. Not that we are complaining of course! Best regards luck and with your site.

http://www.christopherward.co.uk/