Рейтинг швейцарських годинникових брендів від консалтингової компанії BVRA

61

Консалтингова компанія Brand Value Rating Agentur BV4 з Цюріха днями опублікувала рейтинг швейцарських годинникових брендів, що представляють найбільшу цінність. Зрозуміло, що в розрахунок приймалися як фінансові показники компаній, так і, наприклад, вартості патентів, аналіз ринків, прогнози продажів, проте методика складання рейтингу не розкривається.

1 — Rolex, Женева, 4572 млн. франків.
2 — Cartier, Женева, 2724 млн. франків.
3 — Omega, Біль, 2696 млн. франків.
4 — Patek Philippe, Женева, 1543 млн. франків.
5 — Swatch, Біль, 983 млн. франків.
6 — Breguet, Ле Брассю, 769 млн. франків.
7 — TAG Heuer, Ля Шо-де-Фон, 761 млн. франків.
8 — Longines, Сен-Имье, 732 млн. франків.
9 — Chopard, Женева, 717 млн. франків.
10 — IWC, Шаффхаузен, 693 млн. франків.
11 — Jaeger-LeCoultre, Ле Сентье, 644 млн. франків.
Audemars Piguet — 12 місце
12 — Audemars Piguet, Ле Брассюс, 635 млн. франків.
13 — Piaget, Женева, 589 млн. франків.
14 — Vacheron Constantin, Женева, 567 млн. франків.
15 — Tissot, Ле Локле, 467 млн. франків.
16 — Girard-Perregaux, Ля Шо-де-Фон, 371 млн. франків.
17 — Rado, Ле Локль, 359 млн. франків.
18 — Baume & Mercier, Бельвю (Женева), 338 млн. франків.
19 — Breitling, Grenchen, 297 млн. франків.
20 — Hublot, Ніон, 288 млн. франків.

Курс долара до франка становить трохи менше 0,95.

Наймолодша марка в рейтингу — Hublot, створена вона була лише в 1980 році! Причому, стала відомою лише після приходу старовини Жана-Клода Бівера у 2004 році. А це означає, що грамотний маркетинг і незвичайний дизайн — запорука фінансового процвітання. Та хрін з ними, з механізмами: старий добрий Valjoux 7750 рулить!